HTML

hajbeültetés , hajhullás

Nos ez a blog személyes tapasztalataimon alapul a férfias hajhullással szembeni harcról. Jelenleg 27 éves vagyok és kb. 2 hét múlva lesz hajbeültetésem , de ne ugorjunk egyelőre ennyire előre... Nem hobbim a blogolás szóval ez könnyen érthető szöveg lesz. A blog csak eszköz , hogy megosszam a tapasztalataimat veletek és bárkivel akit érdekel a téma.Csak a saját véleményem és tapasztalatom írtam le, nem áll szándékomban senkit meggyőzni, nem blogolok egy hajbeültetési klinikának sem. Nem motivál egy termék vagy szolgáltatás reklámozása sem!

Friss topikok

  • fultonka: Szia Tudnál adni egy email címet nekem? (2018.02.25. 11:22) Ne hagyjuk magunkat megvezetni...
  • szekelyfi: Teljesen egyenfuggo, hogy milyen lesz az eredmenye. En nem igazan foglalkozom vele mar. Orvendek a... (2017.11.19. 21:29) 2. Hónap
  • Tálas Álmos: Szia, megkerdezhetem, ki vegezte a beavatkozast? Melyik Dr./ Klinika, eleg jonak tunik az eredmeny... (2014.12.30. 10:18) Kezdetek
  • kopasz gyuszi: Albiman hogy döntöttél? (2013.04.17. 23:14) Új hajbeültetés
  • ArNold: Tudom, hogy nem a témához tartozik,de kb 8 hónapra elegendő propécia eladó nálam, 1 mg!finansterid... (2013.02.23. 13:42) 3.-ik Hónap

Címkék

2012.09.06. 08:51 Chichano

Új hajbeültetés

  Voltam egy újabb hajbeültetésen. A frontvonalam és hátul a forgóm dúsíttattam be. A második beültetésröl annyit , hogy nekem személyesen kissé érzékenyebb volt a fejbőröm és bizony kissé fájt az érzéstelenítő beadása. Van egy rész elől a frontvonalnál ami még érzéstelenítő után is bizony kellemetlen volt, de kibírható.. Állítólag második beültetésnél a fejbőr már merevebb nem annyira rugalmas és nehezebben tapadnak meg a graftok. Most így 6,-ik napon szépen gyógyulok, de furcsa mód volt olyan éjjel megébredtem és fajdalom csillapított kellett bevennem.

A doktor csinalt képeket és feltette az honlapjára.

Hajbeültetés előtt vagyok ezért van kissé elnőve a hajam, 1 év utánt ír de kb 9,5 hónap telt még csak el...

Visszatérve a mostani állapotra, kicsit furcsa, hogy a lepergő pörkökkel némelyikben hajszál van.

Most nem tudom, hogy ez normális-e.. Mert előző beavatkozásom után zuhanyzóban áztattam a fejem , most meg kádban, lehet akkor is is volt egy pár csak lemostam s nem láttam.

21 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes2.blog.hu/api/trackback/id/tr404758243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kopasz gyuszi 2012.09.23. 19:08:53

Hány graft került átültetésre?

kopasz gyuszi 2012.09.24. 16:41:56

nem teszel fel képeket?

Chichano 2012.10.06. 10:53:31

Egyelore nem, majd a negyedik honaptol...

kopasz gyuszi 2012.10.10. 23:08:23

Értem.Bár nem is eredmény szempontjábol akartam megnézni csak a beültetés helyét hogy kb hova mennyi került meghát a frontvonalat hogy végülis milyen meodást választottál elől.De majd akkor később.Üdv

Chichano 2012.10.16. 11:02:55

Azt megoldast valasztottam amit mondtal, elol 2-2.5cm dusitas es hatul a forgot dusitottak. Remelem, hogy jo lesz.. kicsit furcsaltam, hogy nem menedekesen osztotta meg a hajat belul hanem eleg hatarozott korvonallal a frontvonal az meg a szokasos muveszi kivitelezes:-) most szerencsere kicsit visszafogotabban..

Chichano 2012.10.16. 11:06:10

Egy erdekes dologra figyeltem fel de mar az elozo hajbeultetesemen is, hogy a kesobb kihullo hajszalaknak sok esetben szinte horog alaku a gyokere, mintha megturve lettek volna beultetve...

albiman 2013.01.21. 16:45:33

megkerdezhetem melyik klinikakon voltal? Nekem allitollag 4000 hajszalat ultettek at kb 2 eve de szerintem tul elolre sikerult a hajvonalam foleg oldalt. Szoval szerintem elol a ket 3szoget ne ultessd be, igy sokkal termeszetesebb ha meg kesobb meg is ritkul. Nekem eleve vekony a hajszalam es ahogy hatul kevesebb kevesebb annal jobban nem termeszetes a benyomas. Mar kerdeztem mailben egyik klinikat es azt mondjak ki tudjak szedni ket oldal vagyis legalabb kiritkitani, a riziko hogy fekete pontok maradnak a helyen. Hat meg meggondolom. Fejteton kozepetol hatrebb semmi nem kerult es arra szamitottam hogy 4000 hajszal, nem graft tobbet fog takarni. Vegeredmenyben nem banom hogy megcisnaltattam csak a hajvonalra mar jobban odafigyelnek most. Gondolkodom azon is hogy teljesen lerinyatom, nem borotvalom mert az vegkepp nem jon be. Inkabb 1-3 mm, de ugyis mar a kopasz hatso terulet elegge elutne az elulso beultetetttol. De ha korrigalom elol a ket 3szoget es kicsit suritem a hatsot szerintem bevallalom.

Chichano 2013.01.23. 16:18:31

Dr. Sikos, az oszinte az, hogy mar masodik beultetes eleg latvanyosra sikeredett, van valhol egy kritikus pont, amin ha atlepsz azt mondod ez igen, nekem ezt a masodik beultetes hozta el. Emiatt nagyon nem is latogatom a blogomot, oszinte az, hogy ugy erzem megoldodott a problema, es ezt erzem az eletem minden teren, mert sajnos kopaszsagom nagyon kihatassal volt mindenre. Hajvonalnal elol meghagyattam a haromszogeket, de az nem is zavart soha, nyaron majd meglatogatom a dokit, mert megigertem, majd csinal kepeket s megosztom..

albiman 2013.01.29. 19:34:36

Hat en a HIMG nel voltam es sajna a haromszogeket is beultettem de nem vagyok elegedett vegkepp. Tulsagosan lehozattam a hajvonalat es nem termeszetes a latvany. Nekem nagyobb fokozatu kopaszodasom van mint neked. Mar irtam dr Sikosnak es azt mondta ki lehet szedetni a nem termeszetes hajvonalat illetve hatratolni amugy nekem is az ferfias marmint a haromszogek de eleg hiu voltam. Most mar banom nagyon hogy nem ugyeltem ra jobban. Ritkas a hajam es az egyik haromszog surubbre is sikerult mint a masik oldalon. A ritkasag nem is zavar mert nem zavar ha jo a hajvonal roviden jol nez ki. En mar annak is orulnek ha olyan termeszetes lenne mint neked a operaciok elott volt. De amugy neha teljesen leszarom a hajam neha meg depressziot okoz. Mondom az en celom hogy olyan hajat alakitsunk ki ami 40-50 evesen is termeszetesnek latszik. Ugy nez ki Sikos tenyleg a legtapasztaltabb, amugy o vegezte a mutetet?

Chichano 2013.02.01. 00:00:25

Igen o vegezte, Sikos egy korrekt orvos, biztos, hogy nincs piar duma, hajbeultetesert mesz azt is kapsz.. Sajnos sokan vannak hasonlo helyzetben mint te, hogy mas klinika elvegzett egy rosszul megtervezett mutotet. Nem tudom, hogy Sikos-e a legjobb, de ez olyan mint mikor veszel egy Volvot, tudod mit kapsz a penzedert...

albiman 2013.02.04. 09:19:23

Hat igen, gondolkodtam akkoriban rajta is kar hogy nem mentem el kozultaciora legalabb. Amugy mennyit ker egy graftert ill hajszalert? ahol en voltam kb 1 euro e hajszal. Az a bosszanto hogy most a korrekcios mutetet is nekem kell fizetni, mert mar semmi kedvem visszamenni reklamalni es szerintem amugy se jarnek sikerrel.

Chichano 2013.02.10. 17:30:14

Nem tudom az aktualis arakat Sikosnal, irj egy emailt, azt tudom, hogy egy bizonyos mennyiseg felett graftja olcsobb mint egy euro. Masodik beultetesnel pedig van egy jo kedvezmeny plusz ezenkivul teljesen ingyen beultetett meg kb 150 graftot. En elegedett vagyok az eredmennyel foleg a mostanival, igaz mas klinikan nem jartam. Irtam emailt, de nehezkes volt a kommunikacio mas klinikakkal...

ArNold 2013.02.23. 13:26:58

Tudom, hogy nem a témához tartozik,de
kb 8 hónapra elegendő propécia eladó nálam, 1 mg!finansteride hatóanyaggal
a tablettákkal minden rendben van én döntöttem úgy, hogy nem érdekel a dolog és abbahagyom a szedését, ha valakit érdekel az arnoldbaranyi@gmail.com -on tud érdeklődni

kopasz gyuszi 2013.03.31. 10:23:24

@albiman: Albiman az egyik legfontosabb hogy a két háromszög eltünjön, ez alapvetően meghatározza a kinézeted, nem kell egyenes hajvonal csak legalább egy olyan íves.Örülj neki hogy legalább már az rendben van.Nagyon nagy butaság lenne kiszedetni onnan.Ha van még pénzed inkább menj újabb beavatkozásra és sűritetsd a fejtetőt vagy a vertexet.Persze ne a Himgnél.Csaló-banda!

albiman 2013.04.01. 10:18:35

@kopasz gyuszi: Persze egyetertek hogy a ket haromszog sokat nyom a latba. En is pont ezert hozzattam le a hajvonalat. De szerintem kicsit hiu voltam, mert igy nem teljesen termeszetes. Es ido multaval felek meg jobban el fog utni. Suriteni keszulok a fejtetot persze csak legyen egy kis felesleges sporolt penzem. Amugy gondolkozok hogy csak egy kicsit feljebb tolatom es ivesebbre valtoztatom valamint kicsit kiritkitom a haromszogeket. Amugy a vertexre szerintem mar nem fog jutni elegendo donorhaj de az annyira nem is zavar mert en nem latom :) Amugy szerintem olyasmi hajjal mint Gyorfinek van mar elegedett lennek. Amugy nem akarom elhinni hogy neki csak 4000 et ultettek at, hisz en is annyit kaptam es kisebb teruleten is de megis neki valahogy surubben nez ki.

Aaron87 2013.04.01. 17:46:39

Nekem is több, mint egy év telt el a hajbeültetésem óta.
A doktor feltöltötte az előtte-utána képeket.

Itt csekkolhatjátok:

www.shklinika.hu/hajbeultetes-elott-utan-kepek-fenykepek/paciens/310.html

Szép eredmény. Elégedett vagyok.
Úgy mentem kontrolra, hogy a hajam nagyon rövid volt, ha kicsit hosszabb, még jobb az eredmény.

Akarok mégegy műtétet, de a doki lebeszélt róla. Azt mondta, túl fiatal vagyok még és nem vállalja. Várjak még.
Nagyon korrekt orvos.

kopasz gyuszi 2013.04.02. 00:01:03

Ez szép lett Aaron.Hány graftot kaptál?Szerintem is várjál még , jelenleg rengeteg hajad van , akárhogy be tudod lőni.
Albiman:Nem tudsz mutatni egy képet magadról ? Elég kíváncsi lettem.

Szerintem a Győrffyé nem is sűrű , nem is jó , és nincs is 4000 hajszál...(1 napos beavatkozása volt, max:2800-3000 hajszál lehet de ez már egy nagyon hosszú nap).

kopasz gyuszi 2013.04.17. 23:14:30

Albiman hogy döntöttél?
süti beállítások módosítása