HTML

hajbeültetés , hajhullás

Nos ez a blog személyes tapasztalataimon alapul a férfias hajhullással szembeni harcról. Jelenleg 27 éves vagyok és kb. 2 hét múlva lesz hajbeültetésem , de ne ugorjunk egyelőre ennyire előre... Nem hobbim a blogolás szóval ez könnyen érthető szöveg lesz. A blog csak eszköz , hogy megosszam a tapasztalataimat veletek és bárkivel akit érdekel a téma.Csak a saját véleményem és tapasztalatom írtam le, nem áll szándékomban senkit meggyőzni, nem blogolok egy hajbeültetési klinikának sem. Nem motivál egy termék vagy szolgáltatás reklámozása sem!

Friss topikok

  • fultonka: Szia Tudnál adni egy email címet nekem? (2018.02.25. 11:22) Ne hagyjuk magunkat megvezetni...
  • szekelyfi: Teljesen egyenfuggo, hogy milyen lesz az eredmenye. En nem igazan foglalkozom vele mar. Orvendek a... (2017.11.19. 21:29) 2. Hónap
  • Tálas Álmos: Szia, megkerdezhetem, ki vegezte a beavatkozast? Melyik Dr./ Klinika, eleg jonak tunik az eredmeny... (2014.12.30. 10:18) Kezdetek
  • kopasz gyuszi: Albiman hogy döntöttél? (2013.04.17. 23:14) Új hajbeültetés
  • ArNold: Tudom, hogy nem a témához tartozik,de kb 8 hónapra elegendő propécia eladó nálam, 1 mg!finansterid... (2013.02.23. 13:42) 3.-ik Hónap

Címkék

2012.02.22. 11:47 Chichano

3.-ik Hónap

  Túl vagyok kb. a műtéttől számított 3.-ik hónapon. Sajnos nincs lehetőségem fényképet készíteni. Ahogy ígértem a blog elején korrekt leszek, hát a mostani helyzet még nem túl rózsás.. sőt kicsit csalódott vagyok, így 3.-ik hónap végére azt vártam , hogy kb. az lesz ami közvetlen a műtét után volt 2 héttel..A doktor kérte ha meg tudom állni akkor ne vágassak hajat májusig.. Sajnos ezt nem tudtam betartani vagy az elmúlt 2 hónapban úgy néztem volna ki mint hókuszpók Van egy kis javulás az elmúlt hónaphoz képest, mert az ebédlőben az ablak tükrözésében most már nem lehet ép az agyamig látni, de a tükörben azért elég gyengén állok takarás szempontjából, mondjuk kb. 0.5-0.7 cm, hosszú  hajam, Ami jó hír , hogy egy munkatársam vágja hajam , eddig kétszer vágta le és egyszer sem szolt semmit, hogy : Hé ez mi? Vagy hasonló. De én is látom , hogy donorhely az teljesen rendben van..
            Közbe előfordul egy-egy pattanás most már az beültetett részen. Látok kis rövidségű most  most kibújó hajszalakat de azok sajnos még elég rövidek... Akinek volt még beültetése és még emlékszik , hogy állt 12 héttel a beültetés után?

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes2.blog.hu/api/trackback/id/tr864170534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kopasz gyuszi 2012.02.22. 15:13:32

nos 3 hónappal a beavatkozás után tükörbe még szerintem semmi nem látszik.ha közelről nézed akkor te viszont látod a sok kis palántát.Az én tapasztalatom az , hogy a 3.és 5.-ik hónap között nő ki a legtöbb haj.Most picit hasonló helyzetben érzem magam mint Bokma, az én beavatkozásom óta legutóbb 5 hónap és 1 hét telt el.Kb 4.5 hónapig csak úgy nyomta kifele a fejbőröm az új hajakat, most néhány hete viszont mintha megállt volna a tudomány."Haj"mosás után persze én is érzem az ujjammal hogy van még sok palánta vagyis nem olyan nagyon sok de van még csak meg kell nekik nőni.Igaz az is hogy nekem nem lett túl sok haj beültetve ez viszont elég nagy terültere, tehát a sűrűség gyenge lesz, nem is várok én csodát remélem azért még beindúl egy kicsit a hajnövés.Másik dolog ami aggaszt, hogy az új hajak (kb:2.5 cm-esen hordom) dűlöngőznek vagy hogy is mondjam 1.5 centitől hajlik valamerre oldalra vagy előlre.Ez nem annyira nagy probléma szerintem, de az előző átültetéssel szerzett hajak egyenesek és tudni szeretném az okát.Kontrollra egyenlőre nem tudok menni de ha eljutok megkérdezem.Ti nem tudjátok véletlen ez mitől lehet?

bokma 2012.02.22. 22:56:52

Ingyen munkától sokat ne várj!:)Lehet megint nem figyeltél,és seggszőrt ültettek be!?:))
Ne törődj vele,vasald ki,mint az emosok!:)
Ne kapd fel a vizet csak ugratlak,most más nem jutott eszembe,hogy mitől lehet ez!:)

Aaron87 2012.02.23. 00:37:46

Én úgy tudom, hogy a negyedik hónaptól kezd el növekedni. Viszont miért ne vágd le a hajadat ha meg tudod állni? Abból milyen javad származhat?

kopasz gyuszi 2012.02.23. 15:53:42

Aaron szerintem Sikos doki azért mondta hogy ne vágassa le hogy referencia képet akart csinálni vagy csak megnézni milyen hatása van az eredménynek vagy ilyesmi...

kopasz gyuszi 2012.02.23. 17:34:44

Jól van nem veszem én fel :) de ellencsapásként azért én is mondok valamit (én sem rosszindulatból).Az sg-n írtad hogy várakoznak valamire a graftok.Kérdés hogy nőnek-e vagy teljesen megálltak, mert az első beavatkozásomnál nekem is volt olyan néhány grafttal hogy kinőtt fél centire vagy 1cm re aztán megállt és sehova tovább.Figyeltem egy darabig a sorsát aztán néhány hónap múlva angolosan távoztak (3-4 graft).2 graft pedig kinőtt és begöndörödött (kiegyenesítve kb 2-3 centi lehet).Ez a 2 megmaradt ugyan de nincsenek életjeleik.Gondolom ezek a graftok kivételkor sérülhettek.Nem kívánom hogy ez legyen nálad is ha növekszenek lassan de biztosan akkor semmi gáz nincs!
Üdv!

bokma 2012.02.23. 18:26:10

Amik várakoznak,azok 1mm hosszúak kb,ezért kérdeztem a Mantset,hogy megetessem e őket valamivel,mert nem nőnek?Ő azt mondta hagyjam a francba,ezek a graftok ígénytelenek,majd ha kedvük szottyan akkor maguktól megindulnak.A többi ami kinőtt ezidáig, azok nem pöndörödnek,nem kunkorodnak,nem csavarodnak,és nem is görbülnek.Egyenesek,úgy ahogy annak lennie kell!És nem is kisnövésűek,nem álltak meg 1 centinél!:)

kopasz gyuszi 2012.02.23. 19:03:45

oké :D
Ez jó volt :))

Aaron87 2012.02.27. 19:27:21

Az én beültetésem pont ma 4 hetes. Így néz ki a fejem most. A nagyrésze már kihullott de azért még látok sok palántát, habár összhatásra most szerintem pont úgy nézek ki ahogy a műtét előtt. Nekem még úgy tűnik hogy a beültetett hajszálak mintha picit sötétebbek lennének a régi hajszálaktól, de lehet hogy ezt csak beképzeltem.

Itt egy kép róla:

kepfeltoltes.hu/view/120227/IMAG0064_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ArNold 2013.02.23. 13:42:32

Tudom, hogy nem a témához tartozik,de
kb 8 hónapra elegendő propécia eladó nálam, 1 mg!finansteride hatóanyaggal
a tablettákkal minden rendben van én döntöttem úgy, hogy nem érdekel a dolog és abbahagyom a szedését, ha valakit érdekel az arnoldbaranyi@gmail.com -on tud érdeklődni
süti beállítások módosítása