HTML

hajbeültetés , hajhullás

Nos ez a blog személyes tapasztalataimon alapul a férfias hajhullással szembeni harcról. Jelenleg 27 éves vagyok és kb. 2 hét múlva lesz hajbeültetésem , de ne ugorjunk egyelőre ennyire előre... Nem hobbim a blogolás szóval ez könnyen érthető szöveg lesz. A blog csak eszköz , hogy megosszam a tapasztalataimat veletek és bárkivel akit érdekel a téma.Csak a saját véleményem és tapasztalatom írtam le, nem áll szándékomban senkit meggyőzni, nem blogolok egy hajbeültetési klinikának sem. Nem motivál egy termék vagy szolgáltatás reklámozása sem!

Friss topikok

  • fultonka: Szia Tudnál adni egy email címet nekem? (2018.02.25. 11:22) Ne hagyjuk magunkat megvezetni...
  • szekelyfi: Teljesen egyenfuggo, hogy milyen lesz az eredmenye. En nem igazan foglalkozom vele mar. Orvendek a... (2017.11.19. 21:29) 2. Hónap
  • Tálas Álmos: Szia, megkerdezhetem, ki vegezte a beavatkozast? Melyik Dr./ Klinika, eleg jonak tunik az eredmeny... (2014.12.30. 10:18) Kezdetek
  • kopasz gyuszi: Albiman hogy döntöttél? (2013.04.17. 23:14) Új hajbeültetés
  • ArNold: Tudom, hogy nem a témához tartozik,de kb 8 hónapra elegendő propécia eladó nálam, 1 mg!finansterid... (2013.02.23. 13:42) 3.-ik Hónap

Címkék

2011.12.05. 18:30 Chichano

Ne hagyjuk magunkat megvezetni...

   Ha valamin túl van az ember akkor okosabb lesz , sőt rájön mit, hogy csinált volna... Az eddigiekben leírtam a meglátásaim tapasztalataim. Utóbbi időben került még egy pár megosztom ezeket is. A blogomnak hála több leendő és hajbeültetés utáni páciens is felvette velem a kapcsolatot.

 Két érdekes dolgot hagytam ki vagyis ezeket a én sem tudtam:

  1. Mikor nem a konzultáló orvos végzi a beavatkozást .

  2. Graft vagy hajszál ?

   Vegyük az elsőt. Nagyon gyakran előfordul, hogy egy nevesebb plasztikai sebésznél döntünk a beavatkozás elvégzéséről és mikor odakerülünk egy teljesen más személy végzi a procedúrát... Azt, hogy csak az orvos végezze egyedül az lehetetlen de kaptam olyan leveleket ahol az orvos beköszönt a beavatkozás elején és megnézte a végén és ennyi. Persze ettől nem lesz szükségszerűen rossz a beültetés de érdemes ezt is letisztázni. Mert pl. ha veszek egy márkás ruhát lehet, hogy olcsóbb is pont olyan jó vagy akár jobb de a pénzemért kapjam azt amire számíttok. Az, hogy konzultálunk a beteggel majd egy másik orvosnak eladjuk a munkát kicsit átverés szagú, sajnos olyan levelet is kaptam amikor nem is orvosnak volt tovább adva. Nekem szerencsére ezzel nem volt gondom, mondjuk én előre, ha pár nappal is a beavatkozás előtt, de letisztáztam.

    Graft vagy hajszál?

   Ez is egy érdekes téma. Itt vissza kell térnem az adottsághoz vagyis a mi saját donor hajunkhoz. Egy graft 1-5 hajszálat tartalmaz , na már most a lényeg az, hogy nekünk milyen az adottságunk. Tapasztalatból mondom vakmerőség lenne beszorozni minden graftot 2,3-2,5.-el. A konzultáción egy mikrokamerával a doktor meg tudja mondani, hogy kb. milyen adottságokkal rendelkezünk. A graftal való számolás kedvezőbb az orvosnak a hajszállal való pedig a páciensnek. Régebben általában graftban számoltak, ma egyre több klinika tér át hajszállal való számolásra, ezért kell odafigyelni egyéni adottságtól függően duplája vagy meg több is a különbség a két módszer között.

        Szóval előtte mindenképp kérjük ki az orvos tanácsát és mikrokamerás vizsgálatot. Utána meg mi egy kis matek tudással eldönthetjük, hogy nekünk melyik jobb.

       Az én tapasztalatom annak ellenére, hogy a hajszálas számolás pontosabb, a graftal számoló klinikák jobb árakban dolgoznak.Vigyázzunk ne dőljünk be a klinikák akcióinak számolási mondjainak, se szeri se száma ,hogyan próbálnak összezavarni, az 30-50 %-tol az ingyen hajbeültetésig. A legtisztább ha tudjuk kb. mennyi graftot, hajszálat akarunk és arra kérünk ajánlatot.

Ennek tükrében még egyszer kihangsúlyoznám a beavatkozás sikere nagyobb részben a saját adottságainktól függ.

 

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes2.blog.hu/api/trackback/id/tr333440708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kopasz gyuszi 2011.12.05. 20:53:00

igen ezek érdekes témák.Néhány napon beül reagálok én is rájuk.Addig is üdv!

demerson 2011.12.06. 10:58:16

Jó a blog, hasznos infókat ad. Üdv.

kopasz gyuszi 2011.12.09. 19:42:31

Sziasztok!
Olyan a fejed mintha egy római gladiátor sisakját viselnéd:))
Nahát hol is kezdjük.Hogy ki végzi a beavatkozást érdemes megkérdezni a konzultáción de nem túlzás a beavatkozás előtti napon felhívni a klinikát és átismételni az alapvető dolgokat.Én legalábbis így "szoktam" (:D) .Tehát általában megkérdem előtte hogy tudnak-e róla hogy holnap beavatkozásom lesz, ha igen akkor érkezés időpontja, orvos neve mégegyszer (hogy ki is végzi majd mintha nem tudnám) stb...De mikor indulok a beavatkozásra még akkor is egész úton azon aggódok hogy ott lesznek-e vagy minden összejön-e?Na mind1 szóval voltam az adott klinikán 2 konz-on és 2 beavatkozáson de az orvossal még nem találkoztam, illetve távolról láttam de nem miattam volt ott...És bizony jó lett volna elösször is vele beszélni mert bizony becsaptak a tanulók hozzáteszem gyorsan hogy idén pótolták a mennyiséget úgyhogy megbocsátottam :)
Az hogy graft vagy hajszál hát...
Mivel eltérőek a klinikák között az árak igazából ki sem tudod számolni mi érné meg jobban.aki hajszálban számol ott nem kérhetsz graftos számolást (hiába nagyon jó a donorterületed) ahol pedig graftos számolás van ott nem kérhetsz hajszálas számolást(akkor se nagyon gyenge a graft/hajszál arányod.
Sok klinika állítja hogy jobban megéri a hajszálas számolás mert ott pontosan annyi hajat fizetsz amennyit kapsz.Igen ám csakhogy a hajszál-ár általába pontosan kétszer annyiba kerül mint a graft-ár.Tehát ha jók a graftjaid akkor esélyed sincs jól járni.Viszont ha gyengék a graftjaid pl nincs 2hajszál/graft átlagosan csak mondjuk 1.5 vagy 1.8 abban az esetben talán rosszabbúl sem jársz.Az éri meg talán ha a szorzód 2 felett van és graftos számolást kérsz.Úgy tudom talán mára egy ilyen hely maradt aholo így számolnak, illetve az egyik klinika azt mondta hogy kérésre graftban is számolthatunk.Szóval akkor 2 hely.
A te beavatkozásodról azt gondolom hogy jól sikerült és ha sűrítésröl volt szó tehát van még saját hajad is a beültetett részen, akkor kafa lesz a séród:)Bár kicsit túlzónak gondolom hogy 3 óra alatt 1500 graftot vett ki a doki és 2-3 óra alatt kész is volt bár te jobban tudod én mégis lehetetlennek tartom.
A gépes dologról viszont még nem hallottam azon a klinikán ahol te voltál.Mióta csinálják az automata fúróval???
Üdv!

kopasz gyuszi 2011.12.09. 19:46:54

Bocsánat az egyik állításom nem helytálló!
TERMÉSZETESEN A HAJSZÁLÁR-ÁR ÁLTALÁBAN FELE ANNYI MINT A GRAFT-ÁR.

Chichano 2011.12.09. 20:45:35

Mikrokamerával meg tudják mondani kb , hogy állsz a sűrűséggel , plusz ilyenkor a rendes doki a ''kövér'' graftokat vadássza.. Nem tudom mióta csináljak úgy néz ki mint egy tetováló gép. A doki csak lukasztott a kukker szerű szemüvegen keresztül , és meg 1 személlyel ketten szedték egyszerre, és egyszerre 4 ember ültette be vagyis egyik adogatta másiknak , szóval szalag munka volt.Nincs miért hazudnom, de meg így is fárasztó volt a második nap.

Michel Djerzinski 2011.12.10. 21:28:17

@Chichano:

És mennyire volt fájdalmas vagy nem fájdalmas a "műtét"? Ki lehet bírni?

Chichano 2011.12.10. 21:52:48

Hát az érzéstelenítő második nap fájt, mert akkor érzékenyebb vagy , de az kb. összesen 5 perc. Emiatt nincs miért aggódni. De az, hogy teljesen szalonképes legyen belemegy 1 hét s pár nap..

Michel Djerzinski 2011.12.10. 21:58:12

@Chichano:

Köszi! Akkor megnyugodtam. :)

fultonka 2018.02.25. 11:22:20

Szia

Tudnál adni egy email címet nekem?
süti beállítások módosítása