HTML

hajbeültetés , hajhullás

Nos ez a blog személyes tapasztalataimon alapul a férfias hajhullással szembeni harcról. Jelenleg 27 éves vagyok és kb. 2 hét múlva lesz hajbeültetésem , de ne ugorjunk egyelőre ennyire előre... Nem hobbim a blogolás szóval ez könnyen érthető szöveg lesz. A blog csak eszköz , hogy megosszam a tapasztalataimat veletek és bárkivel akit érdekel a téma.Csak a saját véleményem és tapasztalatom írtam le, nem áll szándékomban senkit meggyőzni, nem blogolok egy hajbeültetési klinikának sem. Nem motivál egy termék vagy szolgáltatás reklámozása sem!

Friss topikok

  • fultonka: Szia Tudnál adni egy email címet nekem? (2018.02.25. 11:22) Ne hagyjuk magunkat megvezetni...
  • szekelyfi: Teljesen egyenfuggo, hogy milyen lesz az eredmenye. En nem igazan foglalkozom vele mar. Orvendek a... (2017.11.19. 21:29) 2. Hónap
  • Tálas Álmos: Szia, megkerdezhetem, ki vegezte a beavatkozast? Melyik Dr./ Klinika, eleg jonak tunik az eredmeny... (2014.12.30. 10:18) Kezdetek
  • kopasz gyuszi: Albiman hogy döntöttél? (2013.04.17. 23:14) Új hajbeültetés
  • ArNold: Tudom, hogy nem a témához tartozik,de kb 8 hónapra elegendő propécia eladó nálam, 1 mg!finansterid... (2013.02.23. 13:42) 3.-ik Hónap

Címkék

2012.06.12. 16:07 Chichano

vaku nelkul

05062012236_1339509887.jpg_2592x1944

 

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes2.blog.hu/api/trackback/id/tr204583729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chichano 2012.06.12. 16:14:06

Ez a kep kb. egy hettel keszult a masik utan. Annyi a kulombseg, hogy az elsot furdoszobaba keszitettem egy telefonnal a tukor elott kozvetlen a lampa alatt, a masodikat meg mar fenykepezo geppel egy szobaban.

Aaron87 2012.06.18. 18:15:35

Itt már egészen bíztatjónak tűnik. Viszont a másikon nem annyira. Kíváncsi vagyok, valóságban mekkora lehet a változás.
Te elégedett vagy az eredménnyel eddig? Szembetűnő a változás? Erre számítottál? Ismerősöknek nem tűnt fel, hogy több a hajad? Nem kommentálták? :)

kopasz gyuszi 2012.06.19. 01:13:53

Szerintem a valódi eredmény a két kép között van valahol.Végülis senki feje fölött sincs állandóan egy reflektor viszont tompa fényviszonyok között sem lehet mindig lenni.Én nagyjából sejtem milyen lehet valójában és őszintén gratulálok hozzá.Szerintem szép eredményed lett.Említetted hogy lehet rászánod magad még egy nagyobb beavatkozásra.Ha így lesz szerintem gondold meg hogy a frontvonalad alakját nem-e akarod kicsit egyenesebbé vagy fél körívesebbé tenni.Most egy kicsit mintha túlzottan U alakú lenne.Általában ilyet csinál Sikos csak figyelmen kívűl hagyja az illető életkorát.Amúgy tényleg szuper az új séró.(Másik ami nem tetszik Sikos munkájában(és ez független tőled) a túlzottan egyenetlen frontvonal kialakítása ami tényleg annyira egyenetlen főleg kisebb sűrűségnél hogy már az a természetellenes.Amit a megtörésekre használ graftokat szerintem azt inkább a frontvonalba kellene rakni és máris sűrűbb lenne az első rész.Na mind1.Tervezek majd én is egy blogot.Ha minden igaz ősz közepe vége fele megyek majd én is még beavatkozásra(pénz kérdés).
u.i.:Tudnál mutatni egy képet a donorterületedről hogy milyen most?Mondjuk ugyanígy lehetne egy vakusat és egy vaku nélkülit.
Üdv: Adam

Chichano 2012.06.19. 13:52:19

@kopasz gyuszi: nem tompitottak a fenyek ami kicsit csalos, hogy hatul is olyan mint elol,vagyis a surusege... nem tudom irtam e rola, hogy van egy biztonsagi kamera egy boltban ahol szoktam vasarolni evek ota, na ott latom a valtozast igazan. De, hogy profi legyen meg kell egy bevatkozas, pont ugy ahogy mondtad azokkal az igenyekkel. A hajvonalat mar mint az alakjat kozosen rajzoltuk be, vagyis ugy rajzolta ahogy mondtam, engem nem zavarnak annyira a haromszogek de lehet, hogy meg ebben is halgatok rad.. Donor teruletrol azert nem teszek fel kepet mert oszinten mondom, nem latszik semmi, a csaladba a hugom es anyam is megnezte egesz kozelrol, beleturva, de ugysem lattak semmit.

Chichano 2012.06.19. 13:58:44

@Aaron87: Igen elegedett vagyok, realista emberkent jo eredmenynek tartom. :-)

Aaron87 2012.07.14. 15:14:01

Hogy alakulnak a dolgok? Várjuk a következő bejegyzést! :)
süti beállítások módosítása