HTML

hajbeültetés , hajhullás

Nos ez a blog személyes tapasztalataimon alapul a férfias hajhullással szembeni harcról. Jelenleg 27 éves vagyok és kb. 2 hét múlva lesz hajbeültetésem , de ne ugorjunk egyelőre ennyire előre... Nem hobbim a blogolás szóval ez könnyen érthető szöveg lesz. A blog csak eszköz , hogy megosszam a tapasztalataimat veletek és bárkivel akit érdekel a téma.Csak a saját véleményem és tapasztalatom írtam le, nem áll szándékomban senkit meggyőzni, nem blogolok egy hajbeültetési klinikának sem. Nem motivál egy termék vagy szolgáltatás reklámozása sem!

Friss topikok

  • fultonka: Szia Tudnál adni egy email címet nekem? (2018.02.25. 11:22) Ne hagyjuk magunkat megvezetni...
  • szekelyfi: Teljesen egyenfuggo, hogy milyen lesz az eredmenye. En nem igazan foglalkozom vele mar. Orvendek a... (2017.11.19. 21:29) 2. Hónap
  • Tálas Álmos: Szia, megkerdezhetem, ki vegezte a beavatkozast? Melyik Dr./ Klinika, eleg jonak tunik az eredmeny... (2014.12.30. 10:18) Kezdetek
  • kopasz gyuszi: Albiman hogy döntöttél? (2013.04.17. 23:14) Új hajbeültetés
  • ArNold: Tudom, hogy nem a témához tartozik,de kb 8 hónapra elegendő propécia eladó nálam, 1 mg!finansterid... (2013.02.23. 13:42) 3.-ik Hónap

Címkék

2011.11.10. 21:09 Chichano

Kezdetek

 

      Férfias kopaszodás , alopecia, DHT, azt sem tudtam mi az...soha nem is foglalkoztam a témával, állítólag örökletes de most 27 évesen kevesebb hajam van mint apámnak (55 éves) nem beszélve anyai nagyapámról akinek noha ősz a haja , olyan akár egy 12 évesnek.

       Körülbelül 20 lehettem amikor már kicsit gyanús volt a fejtetőm , de még semmi komoly. Nagyon nem is foglalkoztam vele , ugyanúgy zseléztem vágattam mint előtte. Aztán egy nyáron levágattam egész rövidre ekkor már látszott a gyérülés forgómtól előre egy sávban a fejemen, de még teljesen ép volt a hajvonalam elől és hátul is.

       Nem vagyok hiú srác , sőt inkább romantikus érzékeny ember vagyok , persze én is mást mutatok mint általában minden férfi. Ekkor még csak azok a kérdések estek rosszul a lányoktól , hogy miért vágattam le a szép hajam, meg hogy a hosszabb haj jobban állt nekem. Erről már sok fórumon folyt vita , hogy a belső kell szép legyen stb., de azért számít a haj is pl. egyes srácok ha jobban megnézed nem is jó képűek csak egy jó frizura hozza ki belőlük. Nekem meg sajnos rájátszott a dologra , hogy vékony testalkatú vagyok, szóval géppel vágott haj vékony testalkat egyszerűen elszállt a maradék kis vonzerőm.

          Első dolgom volt kételkedni , hogy nekem nem is örökletes hormoni úton hull a hajam. Természetesen először sima üzletben vettem Bánfi sampont, egyéb hajhullásra való balzsamot , vitamint stb. Nem használt egyik sem. Az Alpecin sampon viszont megtetszett és mivel utána jó tartást adott a hajnak ma is ezt használom.

Aztán jött a bőrgyógyász, elég felkészületlen volt vitamint irt góc keresés stb. még elmentem egy másik börgyógyászhoz is aki szerint bele kell törődni, nincs gyógymód.

       Egy patika oldalán láttam Vichy dercos terméket ami állítólag sikeresen kezeli a férfias kopaszodást igazából ez volt az első komolyabb befektetésem a hajhullás ellen vívott harcban, sajnos ezt a csatát elvesztettem ezzel a termékkel, nekem nem javított semmit hajam állapotán.

      A következő termék a minoxidil amivel azt hittem háborút nyertem de ez a termék megérdemel egy külön bejegyzést. Így az első bejegyzéssel végezve elég hosszú blognak ígérkezik, lesz szó még a finaszteridről , és meg pár termekről amiket persze személyesen próbáltam ki.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes2.blog.hu/api/trackback/id/tr633369383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tálas Álmos 2014.12.30. 10:18:11

Szia, megkerdezhetem, ki vegezte a beavatkozast? Melyik Dr./ Klinika, eleg jonak tunik az eredmeny!
irj ide: geolawn24@gmail.com

koszi
süti beállítások módosítása