HTML

hajbeültetés , hajhullás

Nos ez a blog személyes tapasztalataimon alapul a férfias hajhullással szembeni harcról. Jelenleg 27 éves vagyok és kb. 2 hét múlva lesz hajbeültetésem , de ne ugorjunk egyelőre ennyire előre... Nem hobbim a blogolás szóval ez könnyen érthető szöveg lesz. A blog csak eszköz , hogy megosszam a tapasztalataimat veletek és bárkivel akit érdekel a téma.Csak a saját véleményem és tapasztalatom írtam le, nem áll szándékomban senkit meggyőzni, nem blogolok egy hajbeültetési klinikának sem. Nem motivál egy termék vagy szolgáltatás reklámozása sem!

Friss topikok

  • fultonka: Szia Tudnál adni egy email címet nekem? (2018.02.25. 11:22) Ne hagyjuk magunkat megvezetni...
  • szekelyfi: Teljesen egyenfuggo, hogy milyen lesz az eredmenye. En nem igazan foglalkozom vele mar. Orvendek a... (2017.11.19. 21:29) 2. Hónap
  • Tálas Álmos: Szia, megkerdezhetem, ki vegezte a beavatkozast? Melyik Dr./ Klinika, eleg jonak tunik az eredmeny... (2014.12.30. 10:18) Kezdetek
  • kopasz gyuszi: Albiman hogy döntöttél? (2013.04.17. 23:14) Új hajbeültetés
  • ArNold: Tudom, hogy nem a témához tartozik,de kb 8 hónapra elegendő propécia eladó nálam, 1 mg!finansterid... (2013.02.23. 13:42) 3.-ik Hónap

Címkék

2011.12.01. 16:59 Chichano

A második naptól a hetedikig

          A második napról és utána ebben az egy bejegyzésben fogok foglalkozni.

A második nap kicsit érzékenyebb voltam, már kevésbé bírtam olyan jól az egy helyzetben való testtartást. Visszagondolva tényleg jobb ha el van osztva 2 napra. Második nap után is fejkötéssel távoztam. Ezt következő 2-3 nap nem jártam ki a házból eléggé bedagad az oromnál és a két szemem alatt, de a negyedik nap szinte 1 nap alatt szívódott fel az egész. Ez a bedagadás normális, kell jegelni fejpántot hordani vagy hasonló. Drasztikus volt de 4 alatt vége lett ennek is. Naponta mosom kétszer tiszta vízzel. 2-3 nap után már dörzsöltem finoman a donor területet, itt elég szépen lehulltak a pörkök, mondhatni 4 nap alatt viszonylag meggyógyult. 6 nap elteltével ugyanezt csináltam felül is, ami érdekes, hogy felül csupán két mosás alatt kb. 90% lehullott a pörköknek.

     Ezek a képek közvetlen a hajbeültetés utánrol.

 Visszagondolva örvendek , hogy túl vagyok rajta, innen már csak gyógyul. Összességében nem olyan vészes ,de azért kell 1 szűk hetecske otthon a beavatkozás után.

Menyire lesz eredményes ez a kérdés foglalkoztat, valamilyen kis eredménye kb. 4 hónap után látható. Jelenlegi állapotomból már azért tudok következtetni körül belül.

Örvendek mert most végre szimmetrikus az első hajvonalam , de látom , hogy a sűrűség a közel sem az mint azokon a helyeken ahol normális sűrűségű a haj, hogy mennyit fog takarni ezt csak a későbbiekben tudom meg.

   A személyes véleményem a hajbeültetésről , hogy mindenki húzza ameddig csak tudja a fina és minoxot, mert ha nem vagy milliomos mondjuk 10.000+ graftos beültetésre akkor valószínűleg ugyanúgy mint én megpróbálod beérni kompromisszumos megoldással.

 Ilyen nyújtott rombusz alakú volt a kopaszodásom is, kb. 3100 graft lett elosztva erre a területre.

Kétoldalt jól latszik az eredeti hajsűrűség.

  Hosszúsága kb. 21 cm szélessége a közepénél 8-9 cm, ezen a részen diffúz jelleggel hullott haj lassan 6 éve.

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes2.blog.hu/api/trackback/id/tr173429404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Michel Djerzinski 2011.12.01. 21:13:51

Örülök, hogy túl vagy rajta! Köszi a beszámolót... 3100 graft az kb. hány hajszál lehet? 6-7000? Nekem azt mondták, hogy a műtét utáni első és második napon kellemetlen lehet a terület, mert nagyon viszkethet. Neked mennyire viszketett? Hány óráig tartott a beavatkozás/nap? És a klinika neve publikus?

Gyors regenerálódást és szívből remélem, elégedett leszel az eredménnyel!

Chichano 2011.12.01. 21:35:25

Hmm..általbán 2.3-2.5 kell szorozni , mert kivételkor a doktor a nagyobb graftokot vadássza.. Még most is feszít kicsit , és elég tompa érzés van a beültetett részen, a teljes gyógyulás kb. 1 hónap. Elmúlt napokban előkerült a fájdalomcsillapító is , mondjuk vadul kibírhatatlanul nem fájt csak , hogy tudjak aludni.. reggel 8 délután 14-15 óráig. En Sikost választottam, nekem ö jött be , de nézz szét más klinikán is, nem vagyok elfogult.

Michel Djerzinski 2011.12.01. 22:02:26

@Chichano:

Nekem is ezt a nagyságrendet vállalták (8000 hajszál), 2 nap alatt. Kíváncsi leszek. Más reményem nincs. Nem hiszek a külső szerekben, egyik sem képes érdemi változásokra, vagy ha igen, annak részemről vállalhatatlan az ára (hormonkészítmények ugyebár, nem kell részletezni). Sikosnál pont nem jártam, de nyáron felkerestem 3-4 klinikát... Én úgy tapasztaltam, hogy alapvetően két technika van (FUE és strip), a komoly klinikák már mind csakis a FUE technológiát használják. Ami számít: a technológia és az orvos, a többi már marketing bullshit.

Remélem, fogsz tudni aludni! Ha lesz időd és energiád, várom a további fejleményeket is! :)

Michel Djerzinski 2011.12.04. 16:32:48

Szia!

Nos, mi a helyzet, hogy vagy? Van még kellemetlen érzés? Aludni tudsz? Látszik a beültetés vagy már nem annyira?

Chichano 2011.12.04. 18:31:17

Adó helyen már 4-5 nap és nem látszott. A beavatkozástól számítva 7-8 nap 20-30 perces zuhany alatt langyos vízzel finoman dörzsölve eltüntettem a fejtetőmről is a pörköket. Nap közbe nem volt fájdalom de éreztem , hogy feszít az adóhely ezért esténként bevettem egy fájdalomcsillapítót és azzal aludtam el. Nem kérdezett senki semmit..Örvendek , hogy túl vagyok rajta, innen már csak jobb lesz. Remélem.

Michel Djerzinski 2011.12.04. 20:50:12

@Chichano:

Nem féltél attól, hogy a zuhany és a finom dörzsölés "kimossa" a beültetett graftokat? Nekem is azt mondták, hogy a beavatkozás után kb. egy héttel lehet óvatosan masszírozva hajat mosni, de valahogy tartok a dologtól...

Chichano 2011.12.04. 21:18:12

Jól be kel áztatni van aki fürdő kádban egy órát is áztatja.. A graftok szerintem mar az első napokban megragadnak, azt mondtak beázva lehet annyira dörzsölni mintha hajat mosnék , én ennél finomabban dörzsöltem és mégis első alkalommal lejött kb 90%.. Fontos , hogy időben lejöjjenek a pörkök, hogy ott is tudjon lelegezni a bor , gondolom a jobb ver ellátás miatt.

Michel Djerzinski 2011.12.04. 23:11:51

@Chichano:

Köszi! Majd kifaggatom az orvost alaposan... Ha megragadnak a graftok, akkor nagy baj nem lehet, nyilván ez a legfontosabb. Én attól rettegek, nehogy kijöjjön akár egy is.
süti beállítások módosítása