HTML

hajbeültetés , hajhullás

Nos ez a blog személyes tapasztalataimon alapul a férfias hajhullással szembeni harcról. Jelenleg 27 éves vagyok és kb. 2 hét múlva lesz hajbeültetésem , de ne ugorjunk egyelőre ennyire előre... Nem hobbim a blogolás szóval ez könnyen érthető szöveg lesz. A blog csak eszköz , hogy megosszam a tapasztalataimat veletek és bárkivel akit érdekel a téma.Csak a saját véleményem és tapasztalatom írtam le, nem áll szándékomban senkit meggyőzni, nem blogolok egy hajbeültetési klinikának sem. Nem motivál egy termék vagy szolgáltatás reklámozása sem!

Friss topikok

  • fultonka: Szia Tudnál adni egy email címet nekem? (2018.02.25. 11:22) Ne hagyjuk magunkat megvezetni...
  • szekelyfi: Teljesen egyenfuggo, hogy milyen lesz az eredmenye. En nem igazan foglalkozom vele mar. Orvendek a... (2017.11.19. 21:29) 2. Hónap
  • Tálas Álmos: Szia, megkerdezhetem, ki vegezte a beavatkozast? Melyik Dr./ Klinika, eleg jonak tunik az eredmeny... (2014.12.30. 10:18) Kezdetek
  • kopasz gyuszi: Albiman hogy döntöttél? (2013.04.17. 23:14) Új hajbeültetés
  • ArNold: Tudom, hogy nem a témához tartozik,de kb 8 hónapra elegendő propécia eladó nálam, 1 mg!finansterid... (2013.02.23. 13:42) 3.-ik Hónap

Címkék

2012.01.04. 16:37 Chichano

Acell +PRP

           Nos augusztus végen voltam Londonban egy Acell +PRP kezelésen     (http://www.theprivateclinic.co.uk/), nem nehéz a megtalálása London belvárosában van az állatkerthez közel(persze több klinikájuk van).Az ár az 1500 font/ kezelés, állítólag 3 évente kell ismételni. Európában nem találtam máshol úgyhogy nem volt sok választásom akkor még Amerikában is ennyi volt, most viszont láttam már 600 dollárért is. Ez már méltányosabb ár , hogy levegyék a saját vérem majd kicentrifugázva porított disznóhólyaggal keverve a fejbőrömbe injekciózzák. Az eljárás kb. annyira fáj mint hajbeültetés előtti érzéstelítés szóval kibírható , ami érdekes , hogy a végen még sapkát is adtak egy sima fekete baseball sapka talán 500 Ft kb. de akkor megért nekem vagy 50.000-et. A kezelés után csak 24 órára moshattam hajat és Rogaine habot kellett használjak 1 hónapig naponta kétszer. A hatását illetően még nincs teljes egyetértés, de vannak biztató eredményeik. 4 Hónap elteltével kellett volna eredménye legyen de én pont a harmadik végen hajbeültetést csináltattam ,úgyhogy nem tudok egyértelmű eredménnyel szolgálni. De utána olvasva a meggyérült vékony szálú diffúz hajhullásra a leghatásosabb, használjak még hajbeültetés utáni sebkorrekcióra van arról is képük , hogy feljavította a hajbeültetés eredményét.
Az egyik úttörője a módszernek Dr Hitzig. Aki több információt szeretne érdemes meglátogassa honlapját:

http://nyhairloss.com/

   Egyelőre nincs tudomásom arról ,hogy Magyarországon elérhető lenne. De szerintem előbb utóbb az lesz  Dr. Sikos honlapján is ír róla magyarul. Ha olcsón elérhető lesz szerintem egy próbát megér mindenképp.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes2.blog.hu/api/trackback/id/tr383519512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bokma 2012.01.05. 14:40:32

Köszi az írást!
Minden tiszteletem a tiéd, hogy ezt bevállaltad.Én valószínűleg,ha sokkal olcsóbb lenne akkor sem tudnám rávenni magamat a 3 évenkénti szurkálásos-gyógyulásos periódusokra. Még a Minox-os habokra se.Macerás ez nagyon,sajna.

Üdv. bokma

Chichano 2012.01.05. 18:30:34

@bokma: Ezt csak ők mondtak , az is lehet , hogy évente kellene, vagy az is lehet , hogy többet nem kell. Nincs nyoma csak az első 24 órában (egy kis vér plazma kiszivárog a tű nyomán ), utána meg semmi. A minox nekem is maceráns volt , de pl fina egyáltalán nem.A minoxtol inkább az idegenített el , hogy folyton ingadozott a hatása.
süti beállítások módosítása