HTML

hajbeültetés , hajhullás

Nos ez a blog személyes tapasztalataimon alapul a férfias hajhullással szembeni harcról. Jelenleg 27 éves vagyok és kb. 2 hét múlva lesz hajbeültetésem , de ne ugorjunk egyelőre ennyire előre... Nem hobbim a blogolás szóval ez könnyen érthető szöveg lesz. A blog csak eszköz , hogy megosszam a tapasztalataimat veletek és bárkivel akit érdekel a téma.Csak a saját véleményem és tapasztalatom írtam le, nem áll szándékomban senkit meggyőzni, nem blogolok egy hajbeültetési klinikának sem. Nem motivál egy termék vagy szolgáltatás reklámozása sem!

Friss topikok

  • fultonka: Szia Tudnál adni egy email címet nekem? (2018.02.25. 11:22) Ne hagyjuk magunkat megvezetni...
  • szekelyfi: Teljesen egyenfuggo, hogy milyen lesz az eredmenye. En nem igazan foglalkozom vele mar. Orvendek a... (2017.11.19. 21:29) 2. Hónap
  • Tálas Álmos: Szia, megkerdezhetem, ki vegezte a beavatkozast? Melyik Dr./ Klinika, eleg jonak tunik az eredmeny... (2014.12.30. 10:18) Kezdetek
  • kopasz gyuszi: Albiman hogy döntöttél? (2013.04.17. 23:14) Új hajbeültetés
  • ArNold: Tudom, hogy nem a témához tartozik,de kb 8 hónapra elegendő propécia eladó nálam, 1 mg!finansterid... (2013.02.23. 13:42) 3.-ik Hónap

Címkék

2011.12.26. 20:20 Chichano

1 Hónapja (4 hete)

     Sajnos a hajhullás egyre intenzívebb lett sőt azokon a helyeken ahol csupasz felület volt beültetve ott elég furán is néz ki. Tudom ,hogy normális de akkor is zavaró. Mostanra mondhatom el ,hogy 99% teljesen megszűnt a fejbőr érzékenysége, illetve érzéketlensége. A beültetett részen sajnos még itt-ott látszik bőrpír ha közélebről megnézem. Nem tudom milyen sűrűséget fog adni ez a hajbeültetés de frusztráló látni a különbséget a donor terület sűrűsége és a beültetett terület között, még első napokban elment forma. Mindegy egyelőre várok , elemben szeretném ha a frontvonal hasonló sűrűségű lenne mint máshol legalább az első 2 cm. Ha szükséges lesz és anyagiak engedik a későbbiekben akár még 1 kisebb beavatkozásról is szó lehet. 

   Amit furcsállok mintha a beültetett részen a beavatkozás sokkolta volna a már ott levő hajhagymákat is ..mintha teljesen eltűntek volna .. egyes beültetett hajszálak meg se kihullani se pedig nőni nem akarnak. Persze ilyenkor rengeteg más blogot vagy más hajbeültetéses eredményt nézek az interneten. Sajnos elég sok az átverés is,pl. sötétebb kép vagy másik tipikus csel 1-11. hónapig elég gyér gyenge eredmény aztán hopp 12-edik hónapban oldalról egy félre fésült kép és tökéletes eredmény + a klinika dicsérete.

A donor terület

Januártól egy új munkahelyen kezdek lehet, hogy következő bejegyzésem csak Április elsején lesz mert valószínűleg nem lesz internetezési lehetőségem.

 

16 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes2.blog.hu/api/trackback/id/tr333497447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kopasz gyuszi 2011.12.27. 11:28:10

kontrollon voltál?mit mondott a doki?Amúgy tuti jó lesz az.3000 graftot nem lehet nem észrevenni egy fejtetőn:)Talán a front lett egy kicsit túl "sikos"-os de azt még tudod majd korrigálni.Amúgy nagyon jó.
Üdv

Chichano 2011.12.27. 14:31:40

Nem voltam , mert nem tudtam elmenni..De nem olyan fontos mert ugye külföldi páciensek sem tudnak vissza menni. Amúgy több helyen olvastam ,hogy ha ilyen relatív nagyobb felületet fednek akkor szükség van egy korrigáló műtétre is.Érdemes megnézni a injertocapilar munkait a youtube-on itt is sok esetben van egy 2-3 ezer graftos aztán egy 1500-2200 graftos korrigáló műtét.

kopasz gyuszi 2011.12.27. 19:59:53

persze ha nagy a felület akkor ugysem lesz mindenütt jó a sűrűség.Ilyenkor megvárják míg a donor terület gyógyul egy kicsit, aztán lehet ismételni.Ez sűrítés.Korrigálás az ha elszúrnak valamit :)
Kontrollra egyébként én sem tudtam még visszamenni, de érdemes, mert lehet hogy a klinika (az orvos) észrevesz valami olyat amit te nem.És ő még időben tud javasolni valamit ha gond lenne.

bokma 2011.12.30. 13:49:57

Szia Chichano!
Ezek teljesen normális tünetek,nekem a bőrpír a harmadik héttől kezdődött és eltartott még két hónapig!A kihullás is rendben van ilyenkor .A sűrűségről annyit,hogy én úgy tudom,hogy az oldalt lévő mennyiségnek max a 70-75%-át tudják beültetni felülre.Az a mennyiség amit neked beültettek erre a területre,az kb 50-60%-os lehet.Ez kevésnek tűnik,de hatását tekintve elegendő lehet majd 3-4 cm-es hajhosszal!
A beállított fotókról meg annyit,hogy ezt rengeteg cég alkalmazza,fogyasztószereket,bőrkrémeket forgalmazó cégektől elkezdve sorolhatnám még napestig.Erre nem ártana egy törvény,mert bár a széleslátókörrel rendelkezők nem dőlnek be ilyeneknek,de nem igaz,hogy ne lehessen valamit későbbiek folyamán lefényképezni ugyanott,ugyanolyan eszközökkel ugyanolyan beállításokkal!
Azért remélem április előtt írsz valamit az Acell+prp-ről.

Üdv. bokma

Chichano 2011.12.31. 12:59:21

@bokma: Kösz a biztatást. a bőrpír akkor gyakorlatilag szinte addig tart ameddig újra kezdenek kinőni a hajszálak?
Fogok írni az Acell+PRP-ről nem csak a saját tapasztalatom hanem egy konkrét összefoglalót. Boldog új evet, sok hajat!

bokma 2011.12.31. 13:47:01

Nem hiszem ,hogy ilyen összefüggés lenne.Bár nem ismerem a beültetés kapcsán keletkező bőrpír és a növekvő hajszálak egymásra gyakorolt élettani hatásait.Azt tudom,hogy nekem sokáig piros volt.Ez inkább bőrtípustól függ talán. Lehet neked már jövőhéten letisztul.Nem tudom.B.U.É.K.

Chichano 2012.01.01. 09:25:46

@bokma: Boldog új evet neked is!Valahogy fura dolog történt új év első napján a tükörbe nézve 5-6 kisebb pattanás szerű valami lett a beültetett részen. Beültetés után 1 héttel elég szép állapota volt a fejbőrömnek pörkök eltávolítása után tök természetesnek nézett ki, nem tudom ezt most mire véljem.

kopasz gyuszi 2012.01.01. 16:17:29

Boldog új évet kívánok én is!
A pattanások természetesek ilyenkor nekem is voltak, úgy tudom ott épp kitör egy új hajszálad.Persze nem minden hajszáladnál lesz pattanás de azért néhánnyal számolni kell egy ideig.Nekem azt tanácsolták a klinikán hogy "hajmosás" után nagyon óvatosan valahogy ki lehet nyomni de tényleg csak finoman!

A bőrpír-ről annyit tudok hogy talán az új graftjaidhoz új vérerek alakulnak vagy valami ilyesmi , ugye ezentúl ott is kell némi tápanyagellátás ahol eddig nem kellett, ez majd elmúlik.Furcsa hogy az első beavatkozásomnál én is észleltem elég erőteljesen a pirosodást, idén már nem volt annyira feltűnő.

Az arcduzzanatról mindenki beszámol (mikor az érzéstelenítő távozik és bedurran az arcod) nem tudom mi az oka én egyszer sem vettem észre a legkisebb jelét sem ennek a jelenségnek.De ez is a folyamat része ugyhogy nincs gond ezzel sem!

Az előtte-utána képekre én is mérges szoktam lenni, mert a nagy részének nincs információ tartalma.Az ide-oda fésűlt hajnál semmi nem látszik abból hogy hova mennyi hajat ültettek át.Néhány másik képen meg a világon semmi nem látszik annyira el van sötétítve.
Üdv!

kopasz gyuszi 2012.01.02. 23:09:45

michael dzserzinski te hogy álsz már a beavatkozás óta?

Michel Djerzinski 2012.01.03. 00:54:29

@kopasz gyuszi:

Hello! BUÉK mindenkinek! Köszi az érdeklődést, szépen gyógyul, a beültetett területen már nyoma sincs semmilyen beavatkozásnak. A donor rész még néha viszket és érzékeny, de lényegében semmi különös. Ami viszont tapasztalat: egy héttel a műtét után nem feltétlen érdemes hajat mosni. Nekem kijött egy graft, legalábbis ennyit vettem észre, de lehet, hogy ez több is volt. Lehet, hogy ez így normális, nem tudom, de a tanulság az, hogy ha nem muszáj, legalább másfél hétig nem szabad erőltetni a dolgot. Pedig nagyon óvatos voltam, gondolhatja mindenki. Viszket, szúr, fáj, kellemetlen, de inkább legyen ez, mint az, hogy a hajmosással és/vagy a törülközővel kijöjjön egy graft is. Persze én maximalista vagyok, egy-egy graftnak nyilván nincs jelentősége, nem számít. Kíváncsi leszek az eredményre... 2800 graft azért már nagyon sokat fog számítani, gyakorlatilag az egész fejem tele lett ültetve, egy kis rész maradt csak ki. Még egy sűrítésre valószínűleg sor kerül, de ez elsősorban pénzkérdés. Akkor már csak 1500 graft lesz szerintem, többet már nehéz lenne beültetni a fejbőr és a beültetett graftok sérülése nélkül.

Chichano 2012.01.04. 15:04:42

@kopasz gyuszi: Az orvos válaszolt nem új hajszál miatt volt mert még az túl korai ,a beültetéskor ha a grafton marad egy kis bőr akkor azt taszítja ki, csak le kell törölni és fertőtleníteni s kész.

Chichano 2012.01.04. 15:13:41

@Michel Djerzinski: Egy osztrák klinika honlapján olvastam , hogy gyakorlatilag csupán 2-3 nap kell h a hajtüsző megkapaszkodjon. Utána csak a hajszál hullhat ki persze egy kis sebbel a közepén úgy festhet mint egy graft. Állítólag fontos hogy, hogy a pörköket időben eltávolítsuk , hogy kell oxigénhez jusson a hajhagyma, ha van lehetőséged fürdő kádban test-meleg vízben áztathatod akar fel órát is. utána finoman dörzsölve 1-2-3 alkalom és eltűnik mind. Persze ezek olyan dolgok amik túl nagy hatásban nem befolyásoljak a műtét sikerét.Ezert is van, hogy több klinika több fele dolgot javasol.

Michel Djerzinski 2012.01.07. 21:25:43

@Chichano:

Köszi, akkor megnyugtattál! Remélhetőleg csak a hajszál jött ki egy kis sebbel és nem maga a graft... huh. Az biztos, hogy 3 nap alatt nem jött ki egy sem, erre nagyon figyeltem. Talán eltelt 5-6 nap is, mire észrevettem, hogy egy kijött.

kopasz gyuszi 2012.01.08. 09:54:47

egy hét után már elképzelhetetlennek tartom hogy egy graft is csak úgy kiessen.Amit te láthattál az egy hajszál lehetett ami pörkkel együtt leesett ami jó!nekem is volt sok ilyen sőtt még 1.5 hónap után is volt egy kevés pörkösödés, amit végül áztatás után kézzel óvatosan leszedegettem.Ez már ilyen fehér trutyis cucc volt, és nem szabad hagyni hogy olyan sokáig megmaradjon.Na mind1 NO PARA szerintem 1 graftod sem esett ki.
Üdv

Michel Djerzinski 2012.01.08. 11:05:22

@kopasz gyuszi: Köszi Neked is! :) Most már csak ki kell várni azt a jó pár hónapot...

kopasz gyuszi 2012.01.08. 15:05:44

bizony az a leghoszabb míg eltelik az első 3 hónap utánna meg bárcsak sose lenne vége a búrjánzásnak :DDD
süti beállítások módosítása