HTML

hajbeültetés , hajhullás

Nos ez a blog személyes tapasztalataimon alapul a férfias hajhullással szembeni harcról. Jelenleg 27 éves vagyok és kb. 2 hét múlva lesz hajbeültetésem , de ne ugorjunk egyelőre ennyire előre... Nem hobbim a blogolás szóval ez könnyen érthető szöveg lesz. A blog csak eszköz , hogy megosszam a tapasztalataimat veletek és bárkivel akit érdekel a téma.Csak a saját véleményem és tapasztalatom írtam le, nem áll szándékomban senkit meggyőzni, nem blogolok egy hajbeültetési klinikának sem. Nem motivál egy termék vagy szolgáltatás reklámozása sem!

Friss topikok

  • fultonka: Szia Tudnál adni egy email címet nekem? (2018.02.25. 11:22) Ne hagyjuk magunkat megvezetni...
  • szekelyfi: Teljesen egyenfuggo, hogy milyen lesz az eredmenye. En nem igazan foglalkozom vele mar. Orvendek a... (2017.11.19. 21:29) 2. Hónap
  • Tálas Álmos: Szia, megkerdezhetem, ki vegezte a beavatkozast? Melyik Dr./ Klinika, eleg jonak tunik az eredmeny... (2014.12.30. 10:18) Kezdetek
  • kopasz gyuszi: Albiman hogy döntöttél? (2013.04.17. 23:14) Új hajbeültetés
  • ArNold: Tudom, hogy nem a témához tartozik,de kb 8 hónapra elegendő propécia eladó nálam, 1 mg!finansterid... (2013.02.23. 13:42) 3.-ik Hónap

Címkék

2012.05.23. 11:36 Chichano

6.-ik hónap

Még nem telt ki a 6.-ik hónap , de felteszem ezt a képet. 1,5 max 2 cm a hajam most. Ami fura hogy a hátsó féltekén sokkal lassabban nő a haj sőt mintha stagnálna, pedig kívülálló szem szerint is rengeteg az új hajszál. Valószínűleg lesz meg 1 beavatkozásom ...úgy számoltam, hogy még azért kell egy ennyi graft(3000). Kb. 80-100 graft egy négyzetcentiméter eredeti hajsűrűsége, és úgy felénél látható a hajveszteség szóval azért kell 30-40-45 graft/ négyzetcentiméter..

Donor területen abszolút semmi heg, pedig azt írták , hogy közelről nézve rövid hajban fognak látszani kis hegek..

 

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes2.blog.hu/api/trackback/id/tr664533520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aaron87 2012.05.30. 21:58:04

Nem akarlak elkeseríteni, de én nem is nagyon látok változást a műtét előtthöz képest. Ez nekem sem jó hír. Persze te tudod, hogy hogy néz ki valójában most és hogy nézett ki korábban, de nekem nem tűnik nagy áttörésnek az eredmény. Remélem csak a fényképek nem tükrözik a valóságot, vagy csak lassan növeszted az új hajat és nemsokára mélyrehatóbb lesz a változás.

demerson 2012.05.31. 09:48:57

Ez szerintem sem túl biztató eredmény. Mondjuk általánosságban elmondható, hogy én Síkos eredményeitől nem vagyok elájulva. Szerintem van olyan hely itthon ahol olcsóbban jobbat csinálnak...

kopasz gyuszi 2012.05.31. 10:32:13

Azt azért ne felejtsétek el hogy felülnézetből nagyon csalóka ám egy kép.Elölröl ez biztos hogy teljesen máshogy néz ki.Fontos tudni hogy mondjuk egy NW 5-6 os embernél hiányzik kb 15-20 ezer graft a fejtetőröl amit lehet pótolni mondjuk 3-4-5 ezer grafttal, de mindet közel sem így a kompromisszumkötés nem csak annyiból áll hogy fél centivel magasabb marad a homlokod.Így aztán egy műtét utáni képet sem ahhoz az állapothoz kell hasonlítani amikor még egy szál hajad sem hiányzott hanem ahhoz amikor már szinte egy szál hajad sem maradt.Szerintem igenis jó lesz az!!!Lehet hogy kell még pótolni majd még de már így is látszik a változás!!!

Chichano 2012.05.31. 13:28:57

Ki kell varni 8 -9 honapot, meg mindig eleg sok rovid hajszal bujik ki. Helyenkent meg most is van borpir. Ez meg nem vegleges eredmeny, elenben csak sima matek kell es kicsit szamolni aztan ujragondolni a hozzaszolasokat... 5800hajszal kb. 22-23negyzetcentimeter valos surusegu hajat jelent na ez van elosztva sokkal nagyobb teruleten...es persze helyenkent tiszta kopasz feluletet fed mashol is szinte joforman nem volt mar haj...

ezanickemmost 2012.05.31. 21:34:42

Biztos jobb lesz ez, de amennyiben nincs az embernek közel tíz milliója erre, akkor marad a mi a legfontosabb kérdés. Felülről csak akkor nem látszana, ha eredeti dús haja lenne az embernek. Amelyik esetben nem is jutna el a tudatáig milyen átok ez a kopaszság. Én is megyek a meglevő mellé, de nem várok tőle túl sokat, csak anniyt, hogy legalább szemből ne látszódjon a kopaszság. Gondolom már ez se tűnne fel annyira, ha szemből kép lett volna készítve.

Aaron87 2012.05.31. 21:50:06

Nem lehet visszahozni a hajhullás előtti állapotot, ez matematikailag lehetetlen. Azonban mégis vannak olyan jó eredmények amik teljesen úgy néznek ki, mintha az illető soha nem is kopaszodott volna.
Látszatra visszacsinálják az eredeti állapotot. Annyi ilyen kép van itt:
www.hairtransplantnetwork.com/Share-Info/hairloss-photos-men.asp

Nekem annyi olyan kép van ami nem kompromisszumos megoldásnak tűnik. Én is valami ahoz hasonló eredményben reménykedek, hogy őszinte legyek.

Chichano 2012.06.01. 09:37:55

Nekem kb. 7000 graftra van szuksegem osszesen. Vannak szep eredmenyek de ahoz adottsag kell vastag tobb hajszalas graftok, nem tudom neked milyenek az adottsagaid, nekem sajnos csak atlagos... Eddig a legjobb europai klinikanak tunik az injertocapilar azt hiszem spanyol klinika. Na naluk nezegettem magamhoz hasonlo helyzeteket, de azert meg ide kell haj. A kepek nagyon csalok, inkabb videokat kell nezni...
süti beállítások módosítása