HTML

hajbeültetés , hajhullás

Nos ez a blog személyes tapasztalataimon alapul a férfias hajhullással szembeni harcról. Jelenleg 27 éves vagyok és kb. 2 hét múlva lesz hajbeültetésem , de ne ugorjunk egyelőre ennyire előre... Nem hobbim a blogolás szóval ez könnyen érthető szöveg lesz. A blog csak eszköz , hogy megosszam a tapasztalataimat veletek és bárkivel akit érdekel a téma.Csak a saját véleményem és tapasztalatom írtam le, nem áll szándékomban senkit meggyőzni, nem blogolok egy hajbeültetési klinikának sem. Nem motivál egy termék vagy szolgáltatás reklámozása sem!

Friss topikok

  • fultonka: Szia Tudnál adni egy email címet nekem? (2018.02.25. 11:22) Ne hagyjuk magunkat megvezetni...
  • szekelyfi: Teljesen egyenfuggo, hogy milyen lesz az eredmenye. En nem igazan foglalkozom vele mar. Orvendek a... (2017.11.19. 21:29) 2. Hónap
  • Tálas Álmos: Szia, megkerdezhetem, ki vegezte a beavatkozast? Melyik Dr./ Klinika, eleg jonak tunik az eredmeny... (2014.12.30. 10:18) Kezdetek
  • kopasz gyuszi: Albiman hogy döntöttél? (2013.04.17. 23:14) Új hajbeültetés
  • ArNold: Tudom, hogy nem a témához tartozik,de kb 8 hónapra elegendő propécia eladó nálam, 1 mg!finansterid... (2013.02.23. 13:42) 3.-ik Hónap

Címkék

2011.12.01. 13:25 Chichano

Első nap után

 

       Az előzetes konzultáción 3000 graftot beszéltünk meg ezt 2 napos műtétben ,a doktor ezt azzal indokolta , hogy így hamarabb kerülnek vissza a graftok, na meg ő meg a személyzet koncentráló képessége is csökken egy hosszabb műtét alatt ami érthető is. A hajbeültetés elég egyszerűen zajlott, kicsit merev voltam , mert előző nap voltam egy elég kiadós masszírozáson. Reggel 8-ra érkeztem meg a hajvágással kezdték , majd megegyeztük kb a hajvonalat és stb. Nem volt sok bratyi csak a lényeg. Rögtön neki is láttak érzésteleníteni , ez első szúrások még feszítettek de utána semmi, sőt beültetés alatt még el is aludtam. A ki szedés és a beültetés között kaptam egy ebédet. Maga az eljárást 9 kor kezdtük és olyan 2-3-ra már kész is volt 1500 graft beültetve. Haza felé felhajtottam a kapucnimat utólag derült ki , hogy nagyon jó választás volt a kapucnis kabát ugyanis műtét után egy darabig tilos kötött vagy egyáltalán rugalmas sapkát hordani, mert nem szabad szorítsa a kötést mert beleragadnak a graftok, vagy a műtét utáni napokban is beleakadhatnak és kihuzhatja a friss graftokat, bármilyen baseball vagy vászonsapka viszont jó. A műtét se volt túl unalmas , kicsit féltem mert gyerek koromban hiperaktív voltam , és még most is nehezen viselem ha sokat kell egy bizonyos pozícióban állni vagy ülni, de műtét előtt kaptam egy nyugtatót talán az miatt ment sokkal könnyebben. Közvetlen műtét után kicsit fájt a fejem olyan 2 órán keresztül , a fájdalomcsillapítót amit adtak nem vettem be mert azt gondoltam csak akkor veszem be jobban kezd fájni, de ahogy írtam elmúlt, tisztán fájdalomcsillapító nélkül. Kb. ennyit az első napról, kicsit érdekes lesz az alvás mert egyelőre csak háton szabad, és én az oldalamon szoktam...


1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes2.blog.hu/api/trackback/id/tr283428862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aaron87 2012.01.30. 19:38:10

Érdekes hogy neked nem fájt. 4 órája vagyok itthon és majdnem bekattanok a fájdalomtól még úgy is, hogy bevettem 1 kataflamot. De a legrosszabb az egészben, hogy holnap vissza kell mennem még 1 menetre D:
süti beállítások módosítása