HTML

hajbeültetés , hajhullás

Nos ez a blog személyes tapasztalataimon alapul a férfias hajhullással szembeni harcról. Jelenleg 27 éves vagyok és kb. 2 hét múlva lesz hajbeültetésem , de ne ugorjunk egyelőre ennyire előre... Nem hobbim a blogolás szóval ez könnyen érthető szöveg lesz. A blog csak eszköz , hogy megosszam a tapasztalataimat veletek és bárkivel akit érdekel a téma.Csak a saját véleményem és tapasztalatom írtam le, nem áll szándékomban senkit meggyőzni, nem blogolok egy hajbeültetési klinikának sem. Nem motivál egy termék vagy szolgáltatás reklámozása sem!

Friss topikok

  • fultonka: Szia Tudnál adni egy email címet nekem? (2018.02.25. 11:22) Ne hagyjuk magunkat megvezetni...
  • szekelyfi: Teljesen egyenfuggo, hogy milyen lesz az eredmenye. En nem igazan foglalkozom vele mar. Orvendek a... (2017.11.19. 21:29) 2. Hónap
  • Tálas Álmos: Szia, megkerdezhetem, ki vegezte a beavatkozast? Melyik Dr./ Klinika, eleg jonak tunik az eredmeny... (2014.12.30. 10:18) Kezdetek
  • kopasz gyuszi: Albiman hogy döntöttél? (2013.04.17. 23:14) Új hajbeültetés
  • ArNold: Tudom, hogy nem a témához tartozik,de kb 8 hónapra elegendő propécia eladó nálam, 1 mg!finansterid... (2013.02.23. 13:42) 3.-ik Hónap

Címkék

2011.11.20. 13:44 Chichano

Segítség hullik!

    Talán ezzel a bejegyzéssel kellett volna kezdjem, de mindegy. A kezelésekről írtam már, ezért ebben az írásba még csak pár gondolattal kiegészítem a már leírtakat.

     Nem mindig a nullás gép a megoldás, onnan tudom , hogy én is ezzel kezdtem, visszatekintve úgy éreztem mintha ezzel eltüntetném a kopaszodás első jeleit, kicsit megkopott a fejem búbja és rögtön megszabadultam az egésztől, most meg fizetek egy millió forinton felül, hogy megközelítőleg érjem el azt a hatást ami akkor volt. Ma már tudom optikailag a legjobb ha hosszabb a haj, nekem két oldalt és hátul menedékesen volt vágva a tetején meghagyva így volt a legjobb. Az átfésülés csúnya de ha szemből nézve kicsit oldalra van fésülve, máris többet takar.

    Hajformázás, nagyjából kerülni kell mindent, főleg zselé hajlakk , a festésről nem is beszélve..

     Én Alpecinnel megmostam és max egy kis vax, ennél többet nem használtam.

A gyakori hajvágás friss formát ad, ne mondjunk le a fodrászról kopaszodás alatt sem, egy tapasztalt férfifodrász sok mindent ki tud hozni egy szarnak tűnő szituációból is.

      Ilyenkor ha megviseli az önbizalmunk, érdemes oda figyelnünk, testűnk más részeire is, lám tudunk e javítani az összhatáson. Egy amerikai tanulmány szerint a nőket jobban taszítja az ápolatlanság és a kövérség mint a kopaszodás.

      Ha nem sportolunk, ideje nekifognunk valaminek, én nekifogtam test-építeni, mert fel akartam szedni pár kilót… így 1,5 évvel utána, meg vagyok elégedve az eredménnyel, büszkén vetem le a pólóm a strandon.

 

   Nagyjából ennyi , valahogy jobban esett volna egy Budai villát örökölni mint ezt a kopaszodásra való hajlamot, de azért nem adom fel és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes2.blog.hu/api/trackback/id/tr183398010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása